quinta-feira, 18 de abril de 2013

Artigo sobre min


Ola compañeiros:
Chámome Xosé Luis Barreiro e son alumno do I.E.S. San Clemente de Santiago de Compostela.
Quero dirixirme a vós para expresarvos a miña ledicia e satisfacción por ter a sorte de poder estudar este ciclo medio de informática, no cal estou aprendendo moitas cousas; aínda que teño que dicir que non teño moitos coñecementos informáticos, si teño a sorte de ter uns mestres e uns compañeiros que me axudan e apoian en todo aquelo que preciso.
Oxalá entre todos sexamos capaces de formar un futuro por a igualdade, por os dereitos e oportunidades de todas as persoas e especialmente, por todos nós, a xuventude!, que si podemos cambiar as cousas!
Recibide un agarimoso saúdo e até sempre,
JOSÉ LUIS BARREIRO PARCERO.

1 comentário:

  1. Salmos 105,106
    1- Aleluya. Alabad a Jehová porque él es buen; porque para siempre es su misericordia

    ResponderEliminar